Monday, November 29, 2010

A bad day wif makhluk2...

Posted by pinky volvox at 8:35 AM
  • 3.30 am=uish..nape panas sangat ni??kaki pon mcm gatai semacam je...ish,nape gelap sangat ni????butakah aku???rupanya blackout.....dengar2 ada orang curi kabel...xpelar,penat punya pasa tido jelar...lama2 okey lar ni..
  • 5.40am= alamak!!!!!!!aku terlambat...hari ni shif pagi...bas plak 6.30...hish....lampu plak xde..cmna nk mandi ni...bgun2 je tersepak dinding...adoi sakit sanagt2..
  • malang ke 3 y x berbau......hujan lebat sampai aku basah g  hospital
  • hari ni aku kena kat wad 5c......arghhhhhh nape lar staff nurse arini xpuas hati sanagt ngn budak uia???nmpak je lecture uia lelaki terus jadi tergedik2 la plak kan ngn kami...tp blakang 2 duk bertempik2 marah kami dpn orang lain...dah lar 2,student kkm n windfield y berlagak n sombong....pelik lar,orang kata semakin tinggi pangkat semakin sombong...ni orang bawahan sombong sangat la plak kan...xdelar mntak hormat saya sebagai u41...tp at least hormat la saya sebagai manusia...paling x best 2,tau lar saya ni jenis xreti say no,tp xsemestinya awk sumer ley buli2 saya...hormat cket pliz...
  • balik2 plak tgok cafe x bukak...lapar sangat2 ni...1 je y bukak...2 pon kotor n x sedap...tapi dh 2 jelar y ada...tawakal jelar..
  • bila malam mnjelma,kami terpaksa mkn fastfood sb xde cafe pon y bukaka
  • kol 12 aku on lar lappy...ada plak makhluk y aku x kenal kt fb...en mazli kot...masalahnya aku x kenal kat dy...tbe2 sound suh aku jaga2 cket....eh2,tiba2 la kan,,,,

0 comments:

Post a Comment

 

i'm not a girl,not yet a woman Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei